loading...
گالری عکس|گالری عکس خنده دار| گالری عکس طبیعت| خبر های روز| خبر های علمی| اس ام اس های جدید و...
حسین بازدید : 144 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)

بررسی امکانات جدید اندروید 4.2.2 ، و روش آپدیت موبایل های Nexus به این نسخه

 

 

 

 

به گزارش تکشن:بالاخره نسخه جدید اندروید، یعنی Android 4.2.2 منتشر شد. این نسخه در واقع یک به روز رسانی از اندروید 4.2.1 به نسخه جدیدتر است. تعدادی از موبایل های جدید مثل Nexus 7 و Nexus 10 نیز در برخی از تولیدات با اندروید 4.2.2 عرضه شده اند.

 

کاربرانی که موبایل هایی با سیستم عامل اندروید 4.2.1 دارند میتوانند با دریافت یک آپدیت 50 مگابایتی، گوشی خود را به اندروید 4.2.2 ارتقا دهند. این ارتقا برای سایر نسخه ها نیز امکان پذیر است. البته حجم فایل های مورد نیاز برای آپدیت در نسخه های قدیمی بیشتر است.

حسین بازدید : 131 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)
چه کسانی میگو بخورند، چه کسانی نخورند؟
افراد مبتلا به کلسترول خون بالا باید تاحد امکان، مصرف خوراکی‌های حاوی کلسترول مانند میگو را در برنامه غذایی روزانه‌شان محدود کنند...
 
میگو بین غذاهای دریایی،‌ کلسترول بالاتری دارد. از نظر دانش تغذیه، روزی ۲ گرم کلسترول در بدن هر فرد بالغ و سالم ساخته می‌شود که این کلسترول می‌تواند از کربوهیدرات‌ها، مواد نشاسته‌ای یا حتی مواد پروتئینی ساخته شود.

مهم‌ترین دلیل ساخته شدن کلسترول در بدن، ‌افزایش کل کالری دریافتی است بنابراین می‌توان گفت میزان کلسترولی که بدن می‌سازد، نسبت به میزان کلسترولی که با خوردن یک وعده غذایی حاوی میگو به بدن می‌رسد، بسیار بیشتر است.
حسین بازدید : 144 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)
 اس ام اس سنگین و معنی دار



گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید

گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد

اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد


.

.

.

.

حسین بازدید : 512 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)
درختی زیبا که میوه اش رژ لب است! + عکس
 
در گذشته از این میوه استفاده بسیار زیادی می شد.اسم دیگر این میوه درخت رژلب می باشد.
 
به گزارش تکشن:آناتو از جمله میوه های عجیب منطقه آمازون است و شباهت زیادی به خرچنگ ها دارد. البته برای رسیدن به قسمت خوشمزه باید پوست آن را جدا کنید و در داخل آن هسته هایی به رنگ قرمز دیده می شود که منابع غنی از ویتامین ها هستند. 
 
 
درختی زیبا که میوه اش رژ لب است! + عکس
 

حسین بازدید : 126 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)
تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی
 
رسانه های رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر در گزارشات خود از افزایش پدیده تجاوز جنسی زنان به مردان در ارتش صهیونیستی خبر داد.

در همین راستا روزنامه "یدیعوت آحارنوت" نیز پس از اعلام این خبر، نوشت: باید بررسی شود که آیا در آینده نزدیک امکان تصویب قانونی برای مجازات این زنان وجود دارد یا خیر؟!

این روزنامه همچنین افزود: در حال حاضر کمتیه ای ویژه در پارلمان اسرائیل (نیست) در حال بررسی این مسأله هستند تا بتوانند در آینده ای نزدیک چنین قانونی صادر کنند. پیش بینی می‌شود مجازات سنگینی برای متخلفین این قانون در نظر گرفته شود.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟