loading...
گالری عکس|گالری عکس خنده دار| گالری عکس طبیعت| خبر های روز| خبر های علمی| اس ام اس های جدید و...
حسین بازدید : 205 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)

خودکشی مردی در خرمدشت کرج به دلایل روحی + تصاویر
جنازه این فرد با حضور عوامل انتظامی جهت تحقیقات بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد.
 
روز گذشته مردی ۳۷ ساله بنام (ی.ج) در خرمدشت کرج خود را حلق آویز کرد. شنیده ها حاکی است این فرد بدلیل مشکلات روحی و روانی و بیماری افسردگی دست به این اقدام زده است.
 
 
خودکشی مردی در خرمدشت کرج به دلایل روحی + تصاویر
حسین بازدید : 140 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)


نظافت سریع ترین قطار جهان  تنها در 7 دقیقه (+عکس)
قطار سریع شینکانسن در ژاپن یکی از سریع ترین قطارهای جهان به حساب می آید که مسافت 200 کیلومتری را تنها در یک ساعت سپری می کند و جالب آنست که این قطار پس از تخلیه مسافران هود و با سرعت بالا و تنها در مدت 7 دقیقه توسط نظافتکاران خصوصی این قطار به نحو احسن پاکسازی می شود.
 
نظافت سریع ترین قطار جهان  تنها در 7 دقیقه 

نظافت سریع ترین قطار جهان  تنها در 7 دقیقه (+عکس)
حسین بازدید : 151 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (0)

نظر جالب مسی درباره تیم ایران !


مسی از آینده آرژانتین در این جام پیش بینی نمی کند و می گوید: در بارسلونا به ما یاد داده اند که فقط به بازی بعد فکر کنیم و الان ما فقط به بوسنی فکر می کنیم.
 
لیونل مسی گفت: من مشتاق هستم که کاری مهم در جام جهانی برزیل انجام دهم و در عین حال پیام صلح و احترام خود را به تمام حریفان برسانم. در دو جام جهانی که آرژانتین قهرمان شد، من حتی به دنیا نیامده بودم و فقط در مورد آن از دیگران شنیده ام. من هنوز جشن مردمم پس از قهرمانی در جام جهانی را ندیده ام و حالا می خواهم به این ناکامی پایان دهم اما این کار دشواری است چراکه در جام جهانی باید به مصاف بهترین تیم ها بروید.

حسین بازدید : 180 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (1)

تصاویر بریدن سر یک سرگرد عراقی در خانه اش توسط داعش

داعش همچنین ادعا کرده است که 1700 سرباز شیعه را در عراق کشته است.
 
سازمان ملل امروز هشدار داد که صدها نفر از مردم عراق از زمان یورش تروریست های داعش کشته شده اند.دیلی میل نوشت: سازمان ملل اعلام کرد که تروریست های خونخوار داعش هر روز در حال کشتار غیرنظامیان و سربازان ارتش و نیروهای پلیس در راه رسیدن به بغداد هستند.

به گزارش تکشن ، درحالیکه تصاویر تکان دهنده ای از تروریست های داعش در حال انتشار است، این گروه تندرو ویدیویی در فضایی مجازی منتشر کرده که نشان می دهد آنها برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدامی می زنند.

در یکی از این ویدیوها، اعضای داعش در نیمه شب به سراغ خانه یک سرگرد پلیس می روند. زمانیکه در باز می شود، انها دستان و چشمان این نیروی امنیتی را می بندند و سپس سر او را با چاقو در اتاق خوابش می برند.

عکس سر بریده ی این نیروی پلیس عراق همراه با این پیام منتشر شده است: این توپ ماست، اما از پوست ساخته شده است.


در ویدیو دیگری که منتشر شده، اعضای داعش در حال کشتار رانندگان خودروها و عابران پیاده دیده می شوند.

 

تصاویر بریدن سر یک سرگرد عراقی در خانه اش توسط داعش

حسین بازدید : 157 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (0)

اسرار آمیز ترین شهر تاریخی جهان (+ تصاویر)

“ماچوپیچو, شهرگمشده اینکاها” در حدود سال ۱۴۵۰ میلادی ساخته‌شده و صدها سال پیش در زمان فتح اینکاها توسط اسپانیایی‌ها متروک شده‌است.
برای قرن‌ها فراموش شده‌بود و به جز عده‌ای از مردم محلی کسی از آن نامی به خاطر نداشته است.تا اینکه در روز ۲۴ جولای سال ۱۹۱۱ میلادی، این شهر باستانی «پرو» توسط یکی از باستان شناسان دانشگاه «ییل» (Yale) کشور «آمریکا» به نام «هیرام بینگهام» (Hiram Bingham) که فارغ التحصیل رشته ی باستان شناسی و رشته ی علوم سیاسی بود، کشف شد.

 

اسرار آمیز ترین شهر تاریخی جهان (+ تصاویر)

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟