loading...
گالری عکس|گالری عکس خنده دار| گالری عکس طبیعت| خبر های روز| خبر های علمی| اس ام اس های جدید و...
حسین بازدید : 421 چهارشنبه 1393/04/11 نظرات (0)
خوابگاه دانشجویی رضا عطاران + عکس
رضا عطاران با انتشار این عکس خاطره انگیز در شبکه اینستاگرام نوشت: «خوابگاه دانشجویی سال۱۳۷۰ ، بالا ازراست ، حمید هاشمی ، من و علی سمیعی، پایین آرش آبسالان و رضا شفیعی جم»

خوابگاه دانشجویی رضا عطاران + عکس

حسین بازدید : 152 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)
اعلام آمادگی دختر صدام حسین برای جهاد نکاح + عکس


تعدادی از افراد مسلح داعش با در دست داشتن بلندگو از اهالی موصل خواستند که زنان و همسرانشان را به عقد مبارزان این گروه تروریستی در آورند.


رغد این آمادگی را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است و از زنان موصل نیز دعوت کرده است که به این دعوت الضاری پاسخ مثبت دهند.


این دعوت برای بدعت شرم آور گروه تروریستی داعش در حالی است که گزارش ها از خودکشی 4 زن در شهر واصل به دلیل اجبار آنان از سوی تروریست های داعش برای تن دادن به این عمل حکایت دارد.

شاهدان عینی در استان موصل تاکید کردند که تروریست های داعش ، مردان موصل را مجبور کردند که همسران و دخترانشان را به عقد مبارزان داعش  در آورند.

 

اعلام آمادگی دختر صدام حسین برای جهاد نکاح + عکس

حسین بازدید : 512 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)
درختی زیبا که میوه اش رژ لب است! + عکس
 
در گذشته از این میوه استفاده بسیار زیادی می شد.اسم دیگر این میوه درخت رژلب می باشد.
 
به گزارش تکشن:آناتو از جمله میوه های عجیب منطقه آمازون است و شباهت زیادی به خرچنگ ها دارد. البته برای رسیدن به قسمت خوشمزه باید پوست آن را جدا کنید و در داخل آن هسته هایی به رنگ قرمز دیده می شود که منابع غنی از ویتامین ها هستند. 
 
 
درختی زیبا که میوه اش رژ لب است! + عکس
 

حسین بازدید : 126 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)
تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی
 
رسانه های رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر در گزارشات خود از افزایش پدیده تجاوز جنسی زنان به مردان در ارتش صهیونیستی خبر داد.

در همین راستا روزنامه "یدیعوت آحارنوت" نیز پس از اعلام این خبر، نوشت: باید بررسی شود که آیا در آینده نزدیک امکان تصویب قانونی برای مجازات این زنان وجود دارد یا خیر؟!

این روزنامه همچنین افزود: در حال حاضر کمتیه ای ویژه در پارلمان اسرائیل (نیست) در حال بررسی این مسأله هستند تا بتوانند در آینده ای نزدیک چنین قانونی صادر کنند. پیش بینی می‌شود مجازات سنگینی برای متخلفین این قانون در نظر گرفته شود.
حسین بازدید : 137 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)


نظافت سریع ترین قطار جهان  تنها در 7 دقیقه (+عکس)
قطار سریع شینکانسن در ژاپن یکی از سریع ترین قطارهای جهان به حساب می آید که مسافت 200 کیلومتری را تنها در یک ساعت سپری می کند و جالب آنست که این قطار پس از تخلیه مسافران هود و با سرعت بالا و تنها در مدت 7 دقیقه توسط نظافتکاران خصوصی این قطار به نحو احسن پاکسازی می شود.
 
نظافت سریع ترین قطار جهان  تنها در 7 دقیقه 

نظافت سریع ترین قطار جهان  تنها در 7 دقیقه (+عکس)
حسین بازدید : 178 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (1)

تصاویر بریدن سر یک سرگرد عراقی در خانه اش توسط داعش

داعش همچنین ادعا کرده است که 1700 سرباز شیعه را در عراق کشته است.
 
سازمان ملل امروز هشدار داد که صدها نفر از مردم عراق از زمان یورش تروریست های داعش کشته شده اند.دیلی میل نوشت: سازمان ملل اعلام کرد که تروریست های خونخوار داعش هر روز در حال کشتار غیرنظامیان و سربازان ارتش و نیروهای پلیس در راه رسیدن به بغداد هستند.

به گزارش تکشن ، درحالیکه تصاویر تکان دهنده ای از تروریست های داعش در حال انتشار است، این گروه تندرو ویدیویی در فضایی مجازی منتشر کرده که نشان می دهد آنها برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدامی می زنند.

در یکی از این ویدیوها، اعضای داعش در نیمه شب به سراغ خانه یک سرگرد پلیس می روند. زمانیکه در باز می شود، انها دستان و چشمان این نیروی امنیتی را می بندند و سپس سر او را با چاقو در اتاق خوابش می برند.

عکس سر بریده ی این نیروی پلیس عراق همراه با این پیام منتشر شده است: این توپ ماست، اما از پوست ساخته شده است.


در ویدیو دیگری که منتشر شده، اعضای داعش در حال کشتار رانندگان خودروها و عابران پیاده دیده می شوند.

 

تصاویر بریدن سر یک سرگرد عراقی در خانه اش توسط داعش

حسین بازدید : 153 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (0)

اسرار آمیز ترین شهر تاریخی جهان (+ تصاویر)

“ماچوپیچو, شهرگمشده اینکاها” در حدود سال ۱۴۵۰ میلادی ساخته‌شده و صدها سال پیش در زمان فتح اینکاها توسط اسپانیایی‌ها متروک شده‌است.
برای قرن‌ها فراموش شده‌بود و به جز عده‌ای از مردم محلی کسی از آن نامی به خاطر نداشته است.تا اینکه در روز ۲۴ جولای سال ۱۹۱۱ میلادی، این شهر باستانی «پرو» توسط یکی از باستان شناسان دانشگاه «ییل» (Yale) کشور «آمریکا» به نام «هیرام بینگهام» (Hiram Bingham) که فارغ التحصیل رشته ی باستان شناسی و رشته ی علوم سیاسی بود، کشف شد.

 

اسرار آمیز ترین شهر تاریخی جهان (+ تصاویر)

حسین بازدید : 176 یکشنبه 1393/03/25 نظرات (0)
افتتاحیه جام جهانی برزیل به روایت تصویر


تا بحال به این فکر کرده اید که شما چندبار در طول زندگی تان جام جهانی محبوب ترین ورزش دنیا را تجربه میکنید

من به شما میگم اگر در دهه دوم زندگی تان هستید حداکثر ۱۸ بار دیگر اگر در دهه سوم زندگی تان هستید حداکثر ۱۵ بار دیگر اگر در دهه چهارم زندگیتان هستید حداکثر ۱۲ بار دیگر اگر در دهه پنجم زندگیتان هستید حداکثر ۱۰ بار دیگر اگر در دهه ششم زندگیتان هستید حداکثر ۷ بار دیگر اگر در دهه هفتم زندگیتان هستید حداکثر ۵ بار دیگر


می بینید تعداد دفعاتی که شما شانس این رو دارید تا هیجان و تماشای فوتبال جام جهانی تجربه کنید و لذت ببرید اعداد کوچکی هستند پس فرصت رو از دست ندید یکی از تنها موهباتی که صدا و سیما برای ما فراهم کرده پخش زنده تمام مسابقات است از آن لذت ببرید و سعی کنید خوب رویدادهای جام جهانی را بخاطر بسپارید چون فوتبال پیر نمیشود ولی ما در پیری باید خاطرات جام جهانی را برای نسلهای تعریف کنیم جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل پنجشنبه شب به وقت تهران آغاز شد.


مراسم افتتاحیه این جام جهانی در استادیوم کورینتیانس شهر سائوپائولو برگزار شد و حدود ۶۰۰ هنرمند و نقش آفرین در برگزاری این مراسم فعالیت کردند.


افتتاحیه جام جهانی برزیل به روایت تصویر

حسین بازدید : 145 شنبه 1393/03/24 نظرات (0)
شاید بد نیست محبت را از این حیوانات یاد بگیریم !+ تصاویر

این روزها که اخبار تلخی از گوشه کنار جهان از کشتن مردم بی گناه و جنگ خونریزی به گوش میرسد هنوز هم جایی برای اخبار جالب و خواندنی هست.
 
بنا بر این گزارش، گردشگری در پارک حیات وحش Featherdale سیدنی به صحنه جالبی برخورد و از آن عکس گرفت. وی با تعجب دید که کانگورویی دارد ظرف پر از غذایی را به یک کبوتر تعارف می کند.
 
این گردشگر می گوید: نوه من یک ظرف پر از غذا به این کانگوروی داد و این حیوان از کبوتری که آن نزدیکی بود خواست که با او در خوردن شریک شود.
 
شاید بد نیست محبت را از این حیوانات یاد بگیریم !+ تصاویر
 
 

حسین بازدید : 134 جمعه 1393/03/23 نظرات (0)
 خروس به رنگ مشکی دیده بودین !+ تصاویر
 
نام این خروس که حتی داخل دهانش هم سیاه است از 2 کلمه Ayam به معنی خروس و Tsemani که نام روستایی در جاوه مرکزی است. این نوع خروس کم یاب در جنگل های اندونزی یافت می شود.
 
Ayam Cemani نام نوعی خروس نادر و کم نظیر در جهان است که تمام اعضای بدنش مشکی رنگ است.
 
 

 خروس به رنگ مشکی دیده بودین !+ تصاویر

حسین بازدید : 154 جمعه 1393/03/23 نظرات (0)
کفشی بسیار ترسناک از جنس دندان انسان (+عکس)
 
به گزارش تکشن  گروهی به نام "فنتیش و یانگ" کفش هایی را ساخته اند که چهره آن ابتدا شاید زیبا باشد اما اگر بدانید که کف این کفش با دندان های انسان پوشیده شده است حتما نظرتان عوض خواهد شد و بیشتر حس ترس به شما دست می دهد.
 
 
کفشی بسیار ترسناک از جنس دندان انسان (+عکس)

حسین بازدید : 167 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)
کاکتوسی که گلابی می دهد !+ تصاویر

این گیاه، در درمان دیابت نوع دوم موثر می باشد.
 
کاکتوس گلابی سرده‌ای از کاکتوسیان با ساقه خزنده و بندبند و گوشتی و مسطح با ساقه‌های کوتاه سیخک‌دار و به‌ندرت با تیغهای دراز حدود سه سانتی‌متر است.
 
کاکتوسی که گلابی می دهد !+ تصاویر

حسین بازدید : 143 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)

افرادی با حضور در حاشیه برخی جایگاه های عرضه بنزین در تهران، بنزین خارج از نوبت می فروشند.
 
این کار علاوه بر مخدوش کردن چهره پایتخت ، خطرات احتمالی خاص خود را به همراه دارد.
  

 عجیب ترین روش فروش بنزین در خیابان های تهران +عکس

حسین بازدید : 160 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)
در این مکانها عشقتان را قفل بزنید !+ تصاویر

از سال 2000 میلادی تا کنون تعداد مکان های عمومی این قفل ها در سراسر جهان افزایش یافته است. 
 
تکشن : در این آلبوم پل هایی را در نقاط مختلف جهان می بینید که عاشق برای معشوقش قفلی را بر پلی، فنسی یا دروازه ای بزرگ می بندد تا عشقش را نشان دهد.
 
اصولا نام یا ابتدای نام معشوق روی این قفل ها حک شده است. جالب است که کلید این قفل ها را دور می اندازند تا نشان دهند این عشق تا چه اندازه غیر قابل نفوذ است.



1.    پل هون‌ تسولرن‌ - کلن – آلمان

در این مکانها عشقتان را قفل بزنید !+ تصاویر

حسین بازدید : 154 پنجشنبه 1393/03/22 نظرات (0)
سقوط مرگبار تابلوی حاشیه جاده روی پراید (+ عکس)

سقوط مرگبار تابلوی حاشیه جاده روی پراید...
به گزارش تکشن به نقل از تکناز سقوط تابلوی حاشیه جاده مشهد-بجنورد در محدوده شهرستان فاروج منجر به مرگ یک راننده عبوری و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.
 
سقوط مرگبار تابلوی حاشیه جاده روی پراید (+ عکس)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟