loading...
گالری عکس|گالری عکس خنده دار| گالری عکس طبیعت| خبر های روز| خبر های علمی| اس ام اس های جدید و...
حسین بازدید : 272 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)
عکس های شرم‌ آور یک زن در فیس بوک و توئیتر
 
ملیسا باخمن گوینده تلویزیونی با انتشار تصویری از شیر نری که ظاهراً خودش شکار کرده در توئیتر و فیسبوک خشم عموم را برانگیخت. به گزارش دیلی میل چند ساعت پس از انتشار این تصویر، یکی از ساکنین کیپ تاون از دولت آفریقای جنوبی درخواست کرد که ورود باخمن به آفریقای جنوبی را ممنوع کنند. کاربران توئیتر این کار باخمن را “نفرت انگیز” و “شرم آور” خواندند. 

 

تصاویری که در صفحه شبکه اجتماعی باخمن وجود دارد شامل تصاویری از او با لبخندی بزرگ در کنار گوزن، تمساح، بوقلمون و حیوانات شکار شده دیگر می شود. مدیر حراست ماروئی که باخمن در این منطقه شیر مذکور را شکار کرده، گفته که شکار او قانونی بوده است.

 

عکس های شرم‌ آور یک زن در فیس بوک و توئیتر

حسین بازدید : 132 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)
مبارزه دیدنی بین جوجه تیغی با پلنگ

 

به گزارش تکشن:این پلنگ گرسنه خیلی سعی کرد تا جوجه تیغی را شکار کند. اما جوجه تیغی با استفاده از امکانات غریزی خود و پرتاب خار به سمت پلنگ او را زخمی کرد و جان سالم به در برد.


مبارزه جالب جوجه تیغی با پلنگ نگهبان 26 ساله پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی در حالی که در خیابان قدم می زد ناگهان پلنگ گرسنه ای را می بیند که قصد شکار جوجه تیغی بزرگی را دارد.


او می گوید این پلنگ گرسنه خیلی سعی کرد تا جوجه تیغی را شکار کند. اما جوجه تیغی با استفاده از امکانات غریزی خود و پرتاب خار به سمت پلنگ او را زخمی کرد و جان سالم به در برد.

 

مبارزه دیدنی بین جوجه تیغی با پلنگ


بقیه در ادامه مطلب

حسین بازدید : 120 دوشنبه 1393/03/19 نظرات (0)


آشنایی با سرزمین های غیر معمول دنیا + عکس
 
بر روی زمین نقاطی وجود دارند که از حالت عادی خارج و به نوعی غیر معمول هستند. این تجاوز از حالت عادی بسیار باعث شگفتی ما می شود. در اینجا سعی داریم تعدادی از مکان های نادر و زیبا را به شما معرفی کنیم.
به گزاش تکشن، در سرتاسر جهان مکان های زیبا و باور نکردنی بسیاری وجود دارد. این مکان های دیدنی بسیار عجیب هستند به طوری که سالانه میلیون ها توریست را به سمت خود می کشانند.

تپه های شکلاتی، فیلیپین:

بیش از هزار و 770 تپه نسبتا بلند این سرزمین را به یکی از قشنگترین مکان های زمین تبدیل کرده است. البته این کوه ها واقعا از شکلات تشکیل نشده اند. علت تشکیل این تپه ها و اینکه چرا در این منطقه ایجاد شده اند سال هاست ذهن محققان را به خود مشغول کرده است و باعث شده تا تئوری های مختلفی برای آن در نظر بگیرند.

این تپه ها در فضایی به وسعت 50 کیلومتر مربع قرار دارند و به عنوان سومین نشان جغرافیایی فیلیپین شناخته می شوند.


 
آشنایی با سرزمین های غیر معمول دنیا + عکس

حسین بازدید : 139 سه شنبه 1393/01/05 نظرات (0)
بلند ترین آبشار ایران

 به بلندترین آبشار ایران سفر کنید ! (+ تصاویر)

برای دیدن این آبشار از دو مسیر میتوان استفاده نمود. مسیری که به پای آبشار منتهی میگردد از شمال شهر سر پل ذهاب به سمت روستای پیران رفته و با دور زدن این روستا به پارکینگی در شرق آن ختم میشود.
 
این آبشار که ارتفاع آن حدود صد متر است، از فراز صخره ای بسیار عظیم به پایین سرازیر می‌شود. در نزدیکی آبشار پیران، ویرانه‌های قصر یزدگرد قرار دارد که قدمت آن به دوران ساسانی می‏‌رسد.از جمله جاذبه های این آبشار، فرود کوهنوردان از بالای سخره و ارتفاعات آبشار به پایین است. به طوری که هر سال تعداد زیادی کوهنورد به منطقه زیبا سفر می‌کنند.برای رفتن به آبشار پیران باید از سرپل‌ذهاب حدود 9 کیلومتر به سمت روستای شالان رفت و با حدود یک ربع پیاده‌روی به منطقه زیبایی که آبشار در آن واقع شده می‌رسیم.

برای دیدن این آبشار از دو مسیر میتوان استفاده نمود. مسیری که به پای آبشار منتهی میگردد از شمال شهر سر پل ذهاب به سمت روستای پیران رفته و با دور زدن این روستا به پارکینگی در شرق آن ختم میشود. از این نقطه تا پای آبشار هم مسافتی در حدود ۱۵۰۰ متر را باید با پای پیاده طی کرد که در حال حاضر حدود دو سوم از آن به صورت سنگفرش مناسبی بهسازی شده است.

مسیر دیگر از منطقه ریجاب گذشته و در کنار روستای ژالگه به بالای صخره های مشرف بر آبشار ختم میشود. موقعیت مکانی این نقطه به گونه ایست که منظره و نمایی بسیار زیبا از آبشار را از روبروی آن به نمایش می گذارد…
بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟