loading...
گالری عکس|گالری عکس خنده دار| گالری عکس طبیعت| خبر های روز| خبر های علمی| اس ام اس های جدید و...
حسین بازدید : 152 چهارشنبه 1393/03/28 نظرات (0)
اعلام آمادگی دختر صدام حسین برای جهاد نکاح + عکس


تعدادی از افراد مسلح داعش با در دست داشتن بلندگو از اهالی موصل خواستند که زنان و همسرانشان را به عقد مبارزان این گروه تروریستی در آورند.


رغد این آمادگی را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است و از زنان موصل نیز دعوت کرده است که به این دعوت الضاری پاسخ مثبت دهند.


این دعوت برای بدعت شرم آور گروه تروریستی داعش در حالی است که گزارش ها از خودکشی 4 زن در شهر واصل به دلیل اجبار آنان از سوی تروریست های داعش برای تن دادن به این عمل حکایت دارد.

شاهدان عینی در استان موصل تاکید کردند که تروریست های داعش ، مردان موصل را مجبور کردند که همسران و دخترانشان را به عقد مبارزان داعش  در آورند.

 

اعلام آمادگی دختر صدام حسین برای جهاد نکاح + عکس

حسین بازدید : 485 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (2)


اخبار,اخبار تکنولوژی,گوشی همراه مخصوص نابینایان

 

برای نخستین بار در جهان یک گوشی همراه مخصوص نابینایان با فرآیندهای چاپ سه بعدی ساخته شده است.

برای نخستین بار در جهان یک گوشی همراه مخصوص نابینایان ساخته شده است.
این تلفن دارای خط بریل است و نمای جلو و عقب این مدل ویژه نابینایان از فرآیندهای چاپ سه بعدی تولید شده است؛ ضمن اینکه دارای دگمه‌هایی برای خدمات اضطراری است که از پیش برنامه‌ریزی شده است و چهار دگمه مخصوص خدمات اورژانس دارد.
«آون فون»، نخستین مدل از این نوع گوشی است که برای عموم به بازار عرضه می‌شود.

حسین بازدید : 133 دوشنبه 1393/03/26 نظرات (0)

معرفی آخرین فناوری های تلفن هوشمند اپل, رونمایی از جدیدترین گوشی

شرکت اپل شب گذشته دو مدل آی فنی با آخرین فناوریهای روز تلفنهای هوشمند و یک آی فن ارزان قیمت با قاب پلاستیکی را رونمایی کرد.

تیم کوک رئیس شرکت اپل در کنفرانس خبری شب گذشته که در کالیفرنیا برگزار شده بود گفت: تجارت به قدری گسترش یافته است که امسال قصد داریم دو مدل آی فن جدید را جایگزین آی فن 5 کنیم.
اپل از روز جمعه 13 سپتامبر (22 شهریور) برای فروش این دو مدل سفارش گرفته و هر دو دستگاه از روز 20 سپتامبر (29 شهریور) در ایالات متحده، استرالیا، بریتانیا، چین، فرانسه، آلمان، ژاپن و سنگاپور به فروش می رسد.

آی فن 5c بخشی از تلاشهای اپل برای مقابله با سیل تلفنهای هوشمند ارزان قیمت شرکتهای رقیب است که اکثر آنها دارای سیستم عامل اندروید هستند.
جونی آیوی طراح شرکت اپل اظهار داشت که به رغم قیمت اندک این آی فن پلی کربنات با قاب دورتادور فولادی زیباست.

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟